Üzleti feltételek (ÁSZF)
A freddyhu.hu webáruházat a Star, spol. s.r.o., Južná trieda 66, Košice 04001 Szlovákia cég üzemelteti. (szervezeti adószáma ICO: 31715532, közösségi adószáma: SK 2020489669, magyar adószáma: 30470578-2-51)
A weboldal használatának megkezdésével valamennyi felhasználó elfogadja az adatvédelmi feltételeket és szabályokat.
A weboldal tartalma képek, fotók, illusztrációk, műszaki, grafikai, szoftveres és egyéb megoldások, szövegek, adatok, információk, illetve azok elrendezése szerzői jogvédelem alá tartoznak, azok felhasználására és minden egyes felhasználás engedélyezésére kizárólag a Szolgáltató jogosult. A Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy részeit bármilyen formában felhasználni, reprodukálni, átruházni, terjeszteni, átdolgozni, vagy tárolni.
A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy weboldalát bármikor módosítsa vagy átdolgozza, illetve a weboldal elérhetőségét korlátozza vagy megszüntesse. A szolgáltató nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.
A szolgáltató személyes adatok kezelése során a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló előírásokat maradéktalanul betartja.
A honlapon található információk
Cégünk arra törekszik, hogy pontos információkat szolgáltasson ügyfeleinek, főként a termékek tulajdonságairól és jellemzőiről, de nem garantálhatjuk minden informácó teljes megbízhatóságát, mivel emberi mulasztás miatt keletkezhetnek pontatlanságok vagy hiányosságok. Kérjük, hogy a hibákat vagy hiányosságokat jelentse az info@freddyhu.hu e-mail címen, és mi megtesszük a szükséges intézkedéseket.
Ügyfélszolgálat
Felhasználók az alábbi elérhetőségeken fordulhatnak Szolgáltató ügyfélszolgálatához:
Telefonon
Telefonszám: +36307109482 – a hívás nem emelt díjas!
Elérhető munkanapokon: hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között
Munkaszüneti napokon: nem elérhető
E-mailben
E-mail cím: info@freddyhu.hu
Üzenet: a webhely „Kapcsolat” menüpontja alatt elérhető üzenetküldési lehetőség.
Az ilyen úton érkező e-mailekre a Szolgáltató az érkezéstől számított 2 munkanapon belül válaszol.
A vételár meghatározása
A termékek, szolgáltatások aktuális árairól a webáruház termékek, szolgáltatások tulajdonságait bemutató oldalain tájékozódhat Felhasználó.
A termékeknél, szolgáltatásoknál feltüntetett vételárak bruttó fogyasztói árak, tehát minden terméknél a fizetendő vételár 27% adóval megnövelt teljes összege látható.
A vételár mindig az ár feltüntetésnél megjelölt pénznemben értendő.
Az árak a szállítási költséget nem tartalmazzák.
Szolgáltató csomagolási költséget nem számít fel.
A megrendelések visszaigazolásában mindig a ténylegesen fizetendő bruttó fogyasztói ár és az esetleges egyéb költségek is teljes, fizetendő összegükben szerepelnek.
A webáruház weboldalain látható termékek, szolgáltatások árai változtatásának jogát Szolgáltató fenntartja. Az árváltozás a már megrendelt termékek, szolgáltatások árát nem befolyásolja.
Amennyiben hibás ár szerepel a webáruházban, vagy a megrendelés visszajelzésben – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra – akkor Szolgáltató nem köteles a terméket, szolgáltatást hibás áron értékesíteni. Szolgáltató a hibás áron történt megrendelést követően felajánlja a Felhasználó számára a termék, illetve szolgáltatás valós áron történő értékesítését. Amennyiben Felhasználó ezt nem fogadja el, jogosult elállni a megrendelésétől.
Szállítási információk
A csomag kiszállítása
A webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat juttatja el a megrendelőnek. A megrendelést követően a szállító cég egyeztet időpontot a megrendelővel a szállítás időpontjáról. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni vagy GLS csomagpontot kiválasztani. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Házhozszállítási díjszabályzat
A szállítás ingyenes Magyarország egész területén 70 000 Ft rendelési érték felett. 70 000 Ft érték alatt a szállítás díja Magyarország területén belül 1600 Ft. Az utánvétes csomagoknál 300 Ft díjat számolunk fel.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08:00-tól 13:30-ig. Ez időponton kívűl is leadhatja megrendelését, melyet az azt követő munkanapon dolgozunk fel.
Megrendelését e-mailben igazoljuk vissza.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül. (A visszaigazolást a visszaigazolás napjától 6 hónapig áll módunkban tárolni.) A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
A megrendelés utólagos korrigálása
Amennyiben Felhasználó változtatni szeretne a már leadott megrendelésén, vagy helytelen adatokat adott meg, azt mielőbb jeleznie kell az ügyfélszolgálati elérhetőségeken. Fontos, hogy ezt haladéktalanul tegye meg, hogy a teljesítés megkezdése előtt Szolgáltató korrigálhassa a megrendelést.
A megrendelés korrigálása esetén Szolgáltató a megrendelésről új visszaigazolást küld a módosított tartalommal, melynek értelmében a módosításnak megfelelően jön létre, illetve – a már korábban elfogadott hibás megrendelés esetén – módosul a vásárlásra vonatkozó szerződés.
Regisztráció
A regisztráció ingyenes.
A regisztrációt a Felhasználó a webhelyen található a „regisztráció” feliratú gombra kattintással, ezt követően a megjelenő adatlap kitöltését követően, a jelen szerződési feltételek elfogadásával és az adatkezelési nyilatkozat bejelölésével, végül a „regisztráció” feliratú gombra kattintással hajthatja végre.
Az érvényes regisztrációhoz Felhasználónak valós adatokat és elérhetőségeket kell megadnia. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valótlan adatokkal történt a regisztráció, Szolgáltató jogosult azt törölni. Utóbbi esetben Szolgáltatót nem terheli felelősség az esetleges következmények miatt.
Szolgáltató az érvényes regisztrációt is törölheti a következményekért való felelőssége nélkül, amennyiben a törölt Felhasználó rosszhiszeműen használta fel a webhelyet, vagy más módon megszegte a jelen szerződési feltételeket.
A regisztráció fenti okokból történő, Szolgáltató általi törlése a mindkét Fél által már teljesített megrendeléseket nem érinti. Ugyanilyen okból történő törlés esetén, amennyiben Szolgáltató még nem kezdte meg a teljesítést akkor egyoldalúan eldöntheti, hogy teljesíti-e azt, feltéve, hogy a törlés oka ezt nem akadályozza. Amennyiben a fenti okokból nem teljesíti a megrendelést és Felhasználó már fizetett, Szolgáltató visszafizeti a Felhasználó által fizetett összeget. Ha a Felhasználó törlés okát jelentő magatartása kárt okozott Szolgáltatónak, utóbbi jogosult visszatartani a kár összegét a visszafizetés összegéből.
Felhasználó a regisztrációjának törlését bármikor kezdeményezheti a Szolgáltatónak küldött e-mail üzenettel, melyet Szolgáltató késedelem nélkül, haladéktalanul – de legfeljebb 10 naptári napon belül – végrehajt.
A regisztráció törlését teheti szükségessé Felhasználó – regisztráció céljából kezelt – személyes adatainak törlését eredményező, vagy ilyen célú felhasználását megtiltó összes adatkezeléssel kapcsolatos kérelme. Ezekről Felhasználó bővebben az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
A regisztráció Felhasználó fentiek szerinti kérelmeire történő törlése nem érinti az általa korábban érvényesen leadott megrendelések teljesítését.
Csomagok átvétele
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelő félre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kifizetése, átutalása (bankszámlaszám) esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Fizetési feltételek
A fizetés történhet számlára való átutalással, utánvétellel vagy Barion bankkártyás fizetési móddal, valamint bármilyen egyéb, a honlapon egyértelműen feltüntetett módon. Az összeget a fizetési folyamat végén terheljük számlájára és vonjuk le arról. Ön megerősíti, hogy az Ön által használt hitel-/bankkártya az Ön tulajdonában áll, vagy a hitel-/bankkártya tulajdonosának kifejezett engedélyével használja azt. A kártyakibocsátó minden hitel-/bankkártya-tulajdonost érvényességi ellenőrzésnek és autorizációnak vet alá. Amennyiben a fizetésre használt kártya kibocsátója a fizetés engedélyezését megtagadja, cégünk nem vállal felelősséget a teljesítés késedelméért vagy elmaradásáért.
A bankkártyával történő fizetés során a fizetéshez használt bankkártya adatait Felhasználó közvetlenül és kizárólag a fenti szolgáltató részére adja meg, mivel a fizetés folyamatában átirányításra kerül annak weboldalára. Az online bankkártyás fizetést biztosító szolgáltató nem osztja meg a bankkártya adatokat a Szolgáltatóval.
Rendelési és fizetési adatait a legnagyobb gondosság elve alapján kezeljük. Nem terhel azonban bennünket felelősség abban az esetben, ha részünkről nem történt gondatlan adatkezelés, de egy harmadik fél illetéktelenül hozzáfért az Ön által a weblapon a belépéskor vagy rendeléskor megadott adatokhoz.
Csere, szerződéstől való elállás
Amennyiben bármilyen okból elégedetlen a vásárolt termékkel, azt 14 napon belül az átvétel napjától számítva visszaküldheti, melyet követően a terméket kicseréljük más termékre vagy visszatérítjük a kifizetett összeget.
Az árut csak eredeti állapotában (használatlanul, mosatlanul és módosítatlanul) a címkékkel és a számlával együtt küldheti vissza. A visszáru kizárólag a freddyhu.hu online áruház terméke lehet.
Az áru visszaküldéséről, cseréjéről kérjük tájékoztasson minket előre a webáruház oldalán megadott elérhetőségek egyikén.
FONTOS: A visszáru szállítási költségét a freddyhu.hu csak sérült vagy hibás áru esetén állja.
A freddyhu.hu fenntartja a jogot a visszáru elutasítására, ha az a fenti feltételeknek nem felel meg.
Az áru visszaküldése
Miután tájékoztatott minket a termék cseréjéről vagy visszaküldéséről, egy formanyomtatványt szükséges kitölteni. A kitöltött nyomtatványt a gondosan becsomagolt áruval és a vásárlást igazoló bizonylattal (számlával) készítse elő. A csomagot a megbeszélt napon adja át az általunk megrendelt GLS futárnak, aki a csomagot visszaszállítja hozzánk. A címkét a futár viszi és ragasztja rá a csomagra.
A szállítás díja 2500 Ft, amelyet a pénzvisszafizetés összegéből vonunk le. Cserénél a szállítási díjat utánvéttel vagy előre banki átutalással lehet kifizetni. A fizetés beérkezése után küldjük a csereterméket.
Formanyomtatvány csere, szerződéstől való elállás
A visszáru megérkezése után ellenőrizzük a terméket, hogy ugyanolyan állapotban van-e, mint kiszállításkor, ha megfelel a kritériumoknak, akkor e-mailben értesítjük, valamint visszatérítjük az összeget 14 napon belül a megrendelővel történő egyeztetés utáni módon vagy küldjük a csereterméket.
Reklamáció és jótállás
1. A vásárló által megvásárolt termékre az eladó internetes áruházának weboldalán, elektronikus formában a hatályos jogszabályok alapján jótállási idő vonatkozik. Az eladó felel a hibás termékért, a vásárló ennek a reklamációs szabályzatnak fényében igényt tarthat jogaira.
2. A reklamációkezelést ennek a reklamációs szabályzatnak fényében lehetséges érvényesíteni. A vásárló a megrendelése megerősítésével egyetért azzal, hogy megfelelő tájékoztatást kapott az áru reklamálásának feltételeiről és módjáról, beleértve a reklamáció igénybevételének részleteit, és a jótállási időn belüli garanciális javítást a § 18 bek. 1. sz. 250/2007 törvénycikk alapján a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényeinek módosításáról 372/1990 szóló törvénycikk alapján.
3. A reklamációs szabályzat az internetes webshopon keresztül megvásárolt árura vonatkozik a vevő által az eladó elektronikus üzletének oldalán keresztül.
4. Ez a reklamációs szabályzat érvényes minden üzleti eseménynél, kivéve, ha meg voltak egyezve más szerződési feltételek.
5. A vevőnek joga van arra, hogy érvényesítse az olyan termékre vonatkozó garanciát, amely az eladó, a gyártó vagy a szállító által okozott hibáról árulkodik, amelyre jótállás vonatkozik, és az eladónál vásárolta.
6. A vevő a termék átvételét követően megvizsgálja a terméket. Ha termékhibát észlel, akkor érvényesítheti a garanciát az átvétel és ellenőrzés során talált hibákra. A jótállási időszak alatt az ügyfél jogosult a hiba ingyenes eltávolítására a termék és tartozékainak visszaküldése után az eladónak, a jótállási igazolással (ha van ilyen), és a vásárlás igazolásával.
7. Ha a termék hibás, az ügyfélnek jogában áll reklamációt benyújtani az eladó üzemeltető helyén a fogyasztóvédelemről szóló 18. §. (2) bekezdése szerint elektronikus levélben vagy telefonos kapcsolattartásban.
8. A reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amikor a következő feltételek teljesülnek:
- a reklamált terméket a vevő átadta az általunk küldött GLS futárnak, hogy az elszállítsa hozzánk.
- a reklamált termékkel együtt elküldte a vásárlást igazoló bizonylatot (számlát), a jótállási igazolást (ha volt kiállítva), valamint a vásárló nevét, címét, telefonszámát, a termék hibájának pontos leírását, illetve esetlegesen azt is, hogyan történt a termékhiba.
9. A reklamációs eljárás kezdete egyben a reklamáció érvényesítésének napja. A reklamált terméket a vevő az eladó által a / 8.a./ pontban meghatározott helyre nyújtja be.
10. A reklamációk beérkezésének helyén az eladó köteles gondoskodni a reklamációval megbízott személy jelenlétéről a § 18 bek. 3. törvénynek megfelelően.
11. A vevőnek jogában áll érvényesíteni az eladó által vállalt felelősséget a termékhibákért indokolatlan késedelem nélkül.
12. A reklamált termék kézhezvételének napján az eladó átvételi elismervényt küld a vevőnek, levélben vagy email-en keresztül, amiben pontosan azonosítja a termék hibáit a § 18 bek. 5. törvénnyel összhangban.
13. Ha a vevő elküldte a reklamációs követelését, az eladónak vagy az engedéllyel rendelkező alkalmazottnak vagy egy kijelölt személynek kötelessége a vevőt tájékoztatni a jogairól, és köteles meghatározni a reklamáció érvényesítésének módját azonnal, összetett esetekben legkésőbb a követelés napjától számított 3 munkanapon belül és indokolt esetben, különösen akkor, ha a termék vagy szolgáltatás állapotáról komplex technikai értékelés szükséges, legkésőbb a követelés napjától számított 30 napon belül. A reklamáció módjának meghatározása után a követelést az eladó azonnal intézi, vagy indokolt esetben később, viszont a követelés napjától számított legfeljebb 30 napon belül. A reklamáció ügyintézési határidejének lejártakor a vevőnek joga van visszavonni a szerződést, vagy jogában áll a terméket új termékkel kicserélni.
14. A vevő nem érvényesítheti a garanciát olyan hibákért, amelyekre a szerződés megkötésekor figyelmeztette az eladó.
15. A vevő joga a jótállási garancia érvényesítésére megszűnik:
- ha nem nyújtja be a vásárlást igazoló bizonylatot- számlát (a vevő biztosítsa saját részére a számla másolatát), a szállítólevelet vagy a jótállási igazolást (ha van ilyen), és a tartozékokat
- ha a termék jótállási ideje lejárt
- ha a termék mechanikai károsodást szenvedett a vevő hibájából, nem rendeltetésszerű használat miatt, vagy nem megfelelő méretválasztás következtében
- ha olyan körülmények között használja a terméket, amelyek nem felelnek meg a természetes környezetnek nedvesség, kémiai és mechanikai hatások miatt
- ha a terméket nem megfelelően kezelte, vagy elhanyagolta a termék kezelési útmutatásainak betartását
- a termék megkárosítása túlzott terhelés vagy túlzott használat miatt a Szlovák Köztársaságban hatályos előírásokkal ellentétes módon
- a termék károsodása visszafordíthatatlan és / vagy előre nem látható események miatt
- a termék károsodása véletlenül, egyéb nemkívánatos beavatkozás, szállítási károk, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság, vagy más illetéktelen beavatkozás miatt
- ha a termék a vevő által módosítva volt.
16. Az eladó köteles a reklamációt kezelni és a reklamációs eljárást az alábbi módok egyikével befejezni:
a. a javított termék átadásával a vevőnek
b. a termék kicserélésével
c. a termék vételárának visszafizetésével a vevőnek
d. a termék árából kiszámolt ésszerű kedvezmény visszafizetésével
e. az eladó általi írásos kérelemmel a termék átvételéhez
f. a termék reklamációs kérelmének indokolt elutasításával.
17. Az eladó köteles a reklamációs eljárás eredményéről írásos dokumentumot adni a vevőnek a reklamáció érvényesítésének napjától számított 30 napon belül.
18. A jótállási idő tartama a vásárlási szerződés napjától számított 24 hónap, kivéve azokat a termékeket, amelyeken a jótállási időszakot a fogyasztás ideje, az élettartam vagy a minimális tartósság jelzi. A garancia időtartama meghosszabbodik azzal az időszakkal, amikor a vevő a termék garanciális javítása miatt nem tudta használni a terméket.
19. Ha a terméket kicserélik, a vevő kap egy vásárlási bizonylatot, amelyen a kicserélt termék szerepel, és minden további reklamációs igényt ezzel a bizonylattal és az új szállítólevél segítségével kell beadni. A termék kicserélése esetén új jótállási időszak veszi kezdetét a termék átvételétől.
20. Minden jogszerűen érvényesített jótállási javítás ingyenes.
21. Eltávolítható hiba esetén a reklamáció a következő módon lesz kezelve:
- az eladó biztosítja a hiba eltávolítását, vagy
- a hibás terméket az eladó kicseréli egy új termékre, mely azonos a reklamált termékkel
22. Ha olyan hibája van a terméknek, amely nem távolítható el, vagy olyan hibája van, amely többször ismétlődik, vagy több különféle eltávolítható hibája van, amelyek megakadályozzák, hogy a terméket megfelelően használhassák, az eladó a következőképpen kezeli a reklamációt:
- az adásvételi szerződés felbontásával, vagy az ügyfél kérésére a termék kicserélésével egy hasonló, vagy jobb tulajdonságokkal, paraméterekkel rendelkező termékre, vagy
- ha az eladó nem tudja kicserélni a terméket egy másikra, a reklamációs eljárást egy jóváíró bizonylat kiállításával teljesíti.
23. Reklamálás céljából a többszörösen előforduló eltávolítható hibának a több mint kétszer ugyanaz az ismétlődő eltávolítható hiba minősül.
24. Reklamálás céljából a több különféle eltávolítható hibának a több mint kétszer ismétlődő különféle hiba minősül.
25. Ha az eladó a reklamációs eljárást visszautasítja jogszerű okokra hivatkozva, de a termékhiba a vevő szerint létezik, és nem távolították el, a vevő a termék hibájának eltávolítását a bíróságon keresztül érvényesítheti.
26. A jótállás nem érvényes, ha a használati utasításban leírt eljárást, kezelést a vevő figyelmen kívül hagyja.
Panasz, jogérvényesítés, Szolgáltató feletti felügyelet
Panasz
Felhasználó a Szolgáltató szolgáltatására, tagjának, alkalmazottjának vagy a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására, az áru minőségére vonatkozó panaszával levélben, telefonon és elektronikus levélben fordulhat Szolgáltatóhoz a weboldalon és az ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségeken.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, szükség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben ez nem lehetséges, illetve a Felhasználó egyet nem értése esetén, valamint az írásban benyújtott panaszt Szolgáltató legkésőbb harminc napon belül írásban megválaszolja.
Békéltető testülethez fordulás lehetősége
Felhasználó (fogyasztó) a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban békéltető testület díjmentes eljárását is kérheti.
Ha Fogyasztó magyarországi lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkezik, akkor ezen lakóhely vagy tartózkodási hely szerinti megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület illetékes. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek oldalon.
A fogyasztó erre irányuló kérelmében a fentiektől eltérő, másik békéltető testületet jelölhet meg.
Magyarországon a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban. A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei megtalálhatók a
https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek&pid=1&mid=1
oldalon, valamint itt olvashatók:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefon: +36 1 488 2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Webhely: https://bekeltet.bkik.hu/
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. Hatáskörébe tartozik a fent megjelölt témájú fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.
A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokról és kötelezettségekről.
Jogérvényesítés bírósági úton
A szerződő felek kölcsönösen együttműködnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket peren kívül, tárgyalásos úton a legrövidebb idő alatt és a legkevesebb költséggel rendezzék. Amennyiben ez nem vezet eredményre, Felhasználó a lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti járásbíróságon indíthatja meg a pert.
Ha Felhasználó az Európai Unióban él, az interneten vásárolt termékre, szolgáltatásra vonatkozó panaszával kapcsolatban igénybe veheti az Európai Bizottság alábbi online vitarendezési eszközét.
Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja
Webhely: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére.
Az online vitarendezési platformról és használatáról, a vitarendezés módjáról további információkat a fenti link használatával elérhető webhelyen talál.
Felhasználó az áru minőségére vonatkozó panaszával, Szolgáltató (tagjának, alkalmazottjának) vagy az érdekében vagy javára eljáró személynek a magatartására, tevékenységére vagy mulasztására, a szolgáltatás minőségére, felelősségi szabályok alkalmazására vonatkozó határon átnyúló panaszával az Európai Fogyasztói Központhoz fordulhat.
Innovációs és Technológiai Minisztérium – Európai Fogyasztói Központ
Postacím: 1440 Budapest Pf. 1.
Telefon: +36 1 896 7747
Fax: +36 1 210 2538
E-mail: info@magyarefk.hu
Webhely: https://www.magyarefk.hu/hu/elerhetosegek.html
Dátum: 2024.10.14
Star, spol. s.r.o.