Általános szerződési feltételek

A freddyhu.hu weboldalt a Star, spol. s.r.o., Južná trieda 66, Košice 04001 Szlovákia cég üzemelteti. (szervezeti adószáma ICO: 31715532, közösségi adószáma: SK 2020489669, magyar adószáma: 30470578-2-51)

A weboldal használatának megkezdésével valamennyi felhasználó elfogadja az adatvédelmi feltételeket és szabályokat.

A weboldal tartalma képek, fotók, illusztrációk, műszaki, grafikai, szoftveres és egyéb megoldások, szövegek, adatok, információk, illetve azok elrendezése szerzői jogvédelem alá tartoznak, azok felhasználására és minden egyes felhasználás engedélyezésére kizárólag a Szolgáltató jogosult. A Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy részeit bármilyen formában felhasználni, reprodukálni, átruházni, terjeszteni, átdolgozni, vagy tárolni.

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy weboldalát bármikor módosítsa vagy átdolgozza, illetve a weboldal elérhetőségét korlátozza vagy megszüntesse. A szolgáltató nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

A szolgáltató személyes adatok kezelése során a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló előírásokat maradéktalanul betartja.

A honlapon található információk

Cégünk arra törekszik, hogy pontos információkat szolgáltasson ügyfeleinek, főként a termékek tulajdonságairól és jellemzőiről, de nem garantálhatjuk minden informácó teljes megbízhatóságát, mivel emberi mulasztás miatt keletkezhetnek pontatlanságok vagy hiányosságok. Kérjük, hogy a hibákat vagy hiányosságokat jelentse az info@freddyhu.hu e-mail címen, és mi megtesszük a szükséges intézkedéseket.

Szállítási információk

A csomag kiszállítása

A webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat juttatja el a megrendelőnek. A megrendelést követően a szállító cég egyeztet időpontot a megrendelővel a szállítás időpontjáról. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhozszállítási díjszabályzat

A szállítás ingyenes Magyarország egész területén 14 000 Ft rendelési érték felett. 14 000 Ft érték alatt a szállítás díja Magyarország területén belül 1400 Ft.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08:00-tól 13:30-ig. Ez időponton kívűl is leadhatja megrendelését, melyet az azt követő munkanapon dolgozunk fel.

Megrendelését e-mailben igazoljuk vissza.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül. (A visszaigazolást a visszaigazolás napjától 6 hónapig áll módunkban tárolni.) A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Csomagok átvétele

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelő félre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kifizetése, átutalása (bankszámlaszám) esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Csere, szerződéstől való elállás

Amennyiben bármilyen okból elégedetlen a vásárolt termékkel, azt 14 napon belül az átvétel napjától számítva visszaküldheti címünkre, melyet követően a terméket kicseréljük más termékre vagy visszatérítjük a kifizetett összeget.
Az árut csak eredeti állapotában (használatlanul, mosatlanul és módosítatlanul) a címkékkel együtt küldheti vissza. A visszáru kizárólag a freddyhu.hu online áruház terméke lehet.
Annak érdekében, hogy a terméket biztosan megkapjuk, és mivel a nekünk postázott csomagokért felelősséget nem vállalunk, javasoljuk nyomon követhető szolgáltatás igénybevételét. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a csere feldolgozása a rendelésének feladásától számítva 30 napot vesz igénybe. A visszáru megérkezéséről e-mailben értesítjük. Az áru visszaküldéséről, cseréjéről kérjük tájékoztasson minket előre a webáruház oldalán megadott elérhetőségek egyikén.

FONTOS: A visszáru postaköltségét a freddyhu.hu csak sérült vagy hibás áru esetén állja.
A freddyhu.hu fenntartja a jogot a visszáru elutasítására, ha az a fenti feltételeknek nem felel meg.

Az áru visszaküldése

Miután tájékoztatott minket a termék cseréjéről vagy visszaküldéséről, egy formanyomtatványt szükséges kitölteni és azzal együtt elküldeni a terméket a nyomtatványban megadott címre.

https://www.freddyhu.hu//files/2022-07-07-135554-formanyomtatvany_csere__elallas.pdf

Kérjük az árut becsomagolva küldje vissza GLS futárszolgálattal a GLS miskolci depójába feltüntetve a csomagon a cég nevét, e-mail címét, a kapcsolattartó nevét és telefonszámát. (Freddy Hungary, info@freddyhu.hu, Fedor Tímea, +36307109482) 
Mellékeljen egy másolatot a számláról, melyen a visszárú szerepel.
A cserére küldött termékek szállítási költségeit ön állja, a freddyhu.hu kizárólag csak hibás áru visszaküldésénél állja a postaköltséget.
A visszáru megérkezése után ellenőrizzük a terméket, hogy ugyanolyan állapotban van-e, mint postázáskor, ha megfelel a kritériumoknak, akkor e-mailben értesitjük, valamint visszatéritjük az összeget 14 napon belül a megrendelővel történő egyeztetés utáni módon.

Pontos cím az áru visszaküldéséhez:

Freddy Hungary (GLS miskolci depója - d35), Pesti út 1, 3553 Kistokaj, Magyarország, Fedor Tímea, +36307109482, info@freddyhu.hu

Reklamáció és jótállás

1. A vásárló által megvásárolt termékre az eladó internetes áruházának weboldalán, elektronikus formában a hatályos jogszabályok alapján jótállási idő vonatkozik. Az eladó felel a hibás termékért, a vásárló ennek a reklamációs szabályzatnak fényében igényt tarthat jogaira.

2. A reklamációkezelést ennek a reklamációs szabályzatnak fényében lehetséges érvényesíteni. A vásárló a megrendelése megerősítésével egyetért azzal, hogy megfelelő tájékoztatást kapott az áru reklamálásának feltételeiről és módjáról, beleértve a reklamáció igénybevételének részleteit, és a jótállási időn belüli garanciális javítást a § 18 bek. 1. sz. 250/2007 törvénycikk alapján a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényeinek módosításáról 372/1990 szóló törvénycikk alapján.

3. A reklamációs szabályzat az internetes webshopon keresztül megvásárolt árura vonatkozik a vevő által az eladó elektronikus üzletének oldalán keresztül.

4. Ez a reklamációs szabályzat érvényes minden üzleti eseménynél, kivéve, ha meg voltak egyezve más szerződési feltételek.

5. A vevőnek joga van arra, hogy érvényesítse az olyan termékre vonatkozó garanciát, amely az eladó, a gyártó vagy a szállító által okozott hibáról árulkodik, amelyre jótállás vonatkozik, és az eladónál vásárolta.

6. A vevő a termék átvételét követően megvizsgálja a terméket. Ha termékhibát észlel, akkor érvényesítheti a garanciát az átvétel és ellenőrzés során talált hibákra. A jótállási időszak alatt az ügyfél jogosult a hiba ingyenes eltávolítására a termék és tartozékainak visszaküldése után az eladónak, a jótállási igazolással (ha van ilyen), és a vásárlás igazolásával.

7. Ha a termék hibás, az ügyfélnek jogában áll reklamációt benyújtani az eladó üzemeltető helyén a fogyasztóvédelemről szóló 18. §. (2) bekezdése szerint elektronikus levélben vagy telefonos kapcsolattartásban.

8. A reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amikor a következő feltételek teljesülnek:

  1. a reklamált terméket a vevő eljutatta GLS futárszolgálattal a következő címre: Freddy Hungary (GLS miskolci depója - d35), Pesti út 1, 3553 Kistokaj, Magyarország, Fedor Tímea, +36307109482, info@freddyhu.hu
  2. a reklamált termékkel együtt elküldte a fent említett címre a vásárlást igazoló bizonylatot (számlát), jótállási igazolást (ha volt kiállítva), a vásárló nevét és címét, telefonszámát, a termék hibájának pontos leírását, esetleg azt, hogy hogyan történt a termékhiba

9.  A reklamációs eljárás kezdete egyben a reklamáció érvényesítésének napja. A reklamált terméket a vevő az eladó által a / 8.a./ pontban meghatározott helyre nyújtja be.

10. A reklamációk beérkezésének helyén az eladó köteles gondoskodni a reklamációval megbízott személy jelenlétéről a  § 18 bek. 3. törvénynek megfelelően.

11. A vevőnek jogában áll érvényesíteni az eladó által vállalt felelősséget a termékhibákért indokolatlan késedelem nélkül.

12. A reklamált termék kézhezvételének napján az eladó átvételi elismervényt küld a vevőnek, levélben vagy email-en keresztül, amiben pontosan azonosítja a termék hibáit a § 18 bek. 5. törvénnyel összhangban.

13. Ha a vevő elküldte a reklamációs követelését, az eladónak vagy az engedéllyel rendelkező alkalmazottnak vagy egy kijelölt személynek kötelessége a vevőt tájékoztatni a jogairól, és köteles meghatározni a reklamáció érvényesítésének módját azonnal, összetett esetekben legkésőbb a követelés napjától számított 3 munkanapon belül és indokolt esetben, különösen akkor, ha a termék vagy szolgáltatás állapotáról komplex technikai értékelés szükséges, legkésőbb a követelés napjától számított 30 napon belül. A reklamáció módjának meghatározása után a követelést az eladó azonnal intézi, vagy indokolt esetben később, viszont a követelés napjától számított legfeljebb 30 napon belül. A reklamáció ügyintézési határidejének lejártakor a vevőnek joga van visszavonni a szerződést, vagy jogában áll a terméket új termékkel kicserélni.

14. A vevő nem érvényesítheti a garanciát olyan hibákért, amelyekre a szerződés megkötésekor figyelmeztette az eladó.

15. A vevő joga a jótállási garancia érvényesítésére megszűnik:

  1. ha nem nyújtja be a vásárlást igazoló bizonylatot- számlát (a vevő biztosítsa saját részére a számla másolatát), a szállítólevelet vagy a jótállási igazolást  (ha van ilyen), és a tartozékokat
  2. ha a termék jótállási ideje lejárt
  3. ha a termék mechanikai károsodást szenvedett a vevő hibájából
  4. ha olyan körülmények között használja a terméket, amelyek nem felelnek meg a természetes környezetnek nedvesség, kémiai és mechanikai hatások miatt
  5. ha a terméket nem megfelelően kezelte, vagy elhanyagolta a termék kezelési útmutatásainak betartását
  6. a termék megkárosítása túlzott terhelés vagy túlzott használat miatt a Szlovák Köztársaságban hatályos  előírásokkal ellentétes módon
  7. a termék károsodása visszafordíthatatlan és / vagy előre nem látható események miatt
  8. a termék károsodása véletlenül, egyéb nemkívánatos beavatkozás, szállítási károk, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság, vagy más illetéktelen beavatkozás miatt
  9. ha a termék a vevő által módosítva volt.

16. Az eladó köteles a reklamációt kezelni és a reklamációs eljárást az alábbi módok egyikével befejezni:

a. a javított termék átadásával a vevőnek

b. a termék kicserélésével

c. a termék vételárának visszafizetésével a vevőnek

d. a termék árából kiszámolt ésszerű kedvezmény visszafizetésével

e. az eladó általi írásos kérelemmel a termék átvételéhez

f. a termék reklamációs kérelmének indokolt elutasításával.

17. Az eladó köteles a reklamációs eljárás eredményéről írásos dokumentumot adni a vevőnek a reklamáció érvényesítésének napjától számított 30 napon belül.

18. A jótállási idő tartama a vásárlási szerződés napjától számított 24 hónap, kivéve azokat a termékeket, amelyeken a jótállási időszakot a fogyasztás ideje, az élettartam vagy a minimális tartósság jelzi. A garancia időtartama meghosszabbodik azzal az időszakkal, amikor a vevő a termék garanciális javítása miatt nem tudta használni a terméket.

19. Ha a terméket kicserélik, a vevő kap egy vásárlási bizonylatot, amelyen a kicserélt termék szerepel, és minden további reklamációs igényt ezzel a bizonylattal és az új szállítólevél segítségével kell beadni. A termék kicserélése esetén új jótállási időszak veszi kezdetét a termék átvételétől.

20. Minden jogszerűen érvényesített jótállási javítás ingyenes.

21. Eltávolítható hiba esetén a reklamáció a következő módon lesz kezelve:

  1. az eladó biztosítja a hiba eltávolítását, vagy
  2. a hibás terméket az eladó kicseréli egy új termékre, mely azonos a reklamált termékkel

22. Ha olyan hibája van a terméknek, amely nem távolítható el, vagy olyan hibája van, amely többször ismétlődik, vagy több különféle eltávolítható hibája van, amelyek megakadályozzák, hogy a terméket  megfelelően használhassák, az eladó a következőképpen kezeli a reklamációt:

  1. az adásvételi szerződés felbontásával, vagy az ügyfél kérésére a termék kicserélésével egy hasonló, vagy jobb tulajdonságokkal, paraméterekkel rendelkező termékre, vagy
  2. ha az eladó nem tudja kicserélni a terméket egy másikra, a reklamációs eljárást egy jóváíró bizonylat kiállításával teljesíti.

23. Reklamálás céljából a többszörösen előforduló eltávolítható hibának a több mint kétszer ugyanaz az ismétlődő eltávolítható hiba minősül.

24. Reklamálás céljából a több különféle eltávolítható hibának a több mint kétszer ismétlődő különféle hiba minősül.

25. Ha az eladó a reklamációs eljárást visszautasítja jogszerű okokra hivatkozva, de a termékhiba a vevő szerint létezik, és nem távolították el, a vevő a termék hibájának eltávolítását a bíróságon keresztül érvényesítheti.

26. A jótállás nem érvényes, ha a használati utasításban leírt eljárást, kezelést a vevő figyelmen kívül hagyja.

Szeretnél feliratkozni hírlevelünkre?
Add meg az e-mail címedet.
A termék a kosárba került.
Kosár
Vásárlás folytatása